onsdag den 24. september 2008

Manglende respons

Det er decideret uartigt, når offentlige instanser ikke på een eller anden måde giver respons på skriftlige henvendelser. Jeg har sitret helt ned til tæerne af harme og frustration over alle de mange breve jeg gennem tiden har afsendt, og som jeg ikke engang ved, er kommet frem. Det mindste man kan gøre som offentlig instans, er da at sende en kvittering for modtagelse af ens skrivelse, og at man / de vil eller ikke vil behandle det emne, som man har gjort sig umage med at skrive ned og afsende. Jeg er ikke ude på at revolutionere verden, men jeg kan på den anden side heller ikke bare sidde med hænderne i skødet og lade uretfærdigheder foregå. Kan de for fanden ikke opføre sig professionelt, seriøst og menneskeligt og give en eller anden form for svar på skriftlige henvendelser!! Jeg er frustret!

Ingen kommentarer: