onsdag den 29. august 2007

Velkommen

Efter at have lavet en mindre afstemning på min blog, om hvorvidt jeg skulle lave en separat blog udelukkende til min sure galde, har jeg oprettet denne blog. Her vil der formentligt ose af negative tanker, sure miner, uretfærdig harme, livets fortrædeligheder og andet fra samme skuffe. Jeg håber naturligvis at jeg kan servere det på en let fordøjelig måde, så I kan holde det ud, men
dette vil være det forum, hvor jeg vil læsse alt mit brok af. Der er mange ting, jeg i det daglige går og bliver mere eller mindre irreteret over, og jeg er af den opfattelse, at man skal lukke noget af det skidt ud, der hober sig op inde i een...ellers bliver man åndeligt, intellektuelt, mentalt forstoppet. I må meget gerne skrive til mig, og meget gerne kommentere mit brok. Det hjælper nogen gange at få belyst tingene fra andre vinkler, dog vil jeg forbeholde mig ret til at kræve en sober tone;- også fra jer af..ellers brokker jeg mig også over det! I dag er der såmænd ikke så meget at brokket sig over udover vejret og det dårlige sejleforhold, som lænker mig til landjorden. Man kunne sikkert sagtens sejle fra punkt A til B, men jeg sejler jo oftest for at sejle og nyde sejlturen. De har lovet regn og regn og sågar torden/lyn, ( og nu vil de ikke engang stå ved det, for nu har de fjernet det igen) men min lid til dmi er efterhånden noget tyndslidt. Jeg har bønfaldt højere magter om bedre vejr og gerne i lang tid, for vores sommerferie bar ikke just præg af varme, sol og sommer. Hmm.. men jeg vender tilbage til dette lille lukkede værelse, hvor jeg vil udgyde min galde, harme, sure opstød og andet i sammen genre. Kan du ikke holde det ud, så klik tilbage hertil, hvor tonen er lidt mere optimistisk og sober. Som sagt: kom gerne med en kommentar, så vi også kan få nogle saftige diskussioner i gang.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Je elsker den
Bjarne